|
«ИСТОКИ ТОЛЕРАНТНОСТИ» В МОЛДОВЕ
(09-10/112-113/2011)
Почему этот проект состоялся? Очень просто. Мы этого хотели. Мы – конкретные люди, сделавшие проведение лагеря возможным, вложившие в это дело посильный и непосильный труд, сконцентрированный на осуществлении мечты |
|
|
«ДЖЕРЕЛА ТОЛЕРАНТНОСТІ»: РОЗМОВА ДРУГА
Чистота експерименту полягає у повному зануренні, тобто в цей день ніщо не мусить заважати повністю сприймати лише одну культуру, мову, історію, відволікати від занурення в цей культурний національний код. Я маю на увазі, що жодні аудіовізуальні ряди, жодні другорядні враження не повинні заважати головному – зануренню в культуру іншого для глибокого її сприйняття
(03/106/2011)
|
|
|
«ДЖЕРЕЛА ТОЛЕРАНТНОСТІ»: РОЗМОВА ПЕРША
18–20 лютого під Києвом за підтримки Євразійського єврейського конґресу відбувся семінар для вихователів дитячого міжнаціонального табору «Джерела толерантності»
(02/105/2011) |
|
|
«ДІЗНАЙСЯ ПРО РІДНЕ МІСТО – ІМІҐРАЦІЯ ТА ЕМІҐРАЦІЯ В КИЄВІ»: НОВІ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ З ТОЛЕРАНТНОСТІ (03/94/2010)
27 березня у рамках Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Київський клуб толерантності КНГУ провів квест «Іміґрація та еміґрація в Києві».
Метою заходу було показати, що місто можуть створювати не лише ті, хто тут народився, а й ті, хто за різних обставин став його мешканцем |
|
|
ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ
(10/89/2009)
Однією з актуальних задач сучасної освіти є формування національної свідомості та толерантного, свідомого, зацікавленого ставлення до інших культур. Нині виховання національної свідомості є не просто одним із пріоритетних напрямів освіти і виховання, цей процес є засобом синтезу етнічної та загальнолюдської системи цінностей. Тому, виховуючи молоде покоління у полікультурному середовищі на національному ґрунті, ми сприяємо кращому розумінню своєї культури, її місці та ролі серед світових культур і вчимо вільно підтримувати комунікацію в них |
|
|
«НАША ЗЕМЛЯ МАЛЕНЬКА І ТІСНА» (09/76/2008)
Зазвичай День пам'яті побудований на історичних прикладах. Але цього року, у зв'язку з подіями на Кавказі ми поєднали те, що відбувається у світі зараз, із тим, що діти знають про трагічні сторінки минулого. Ми здійснили акцію «Захистимо дітей Південної Осетії, Грузії і Росії від насильства». Це було 13 серпня, у розпал війни |
|
|
ФУНДАМЕНТ ЦИВІЛІЗОВАНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ (09/76/2008)
Діти вважають, що найвдалішими були національні дні, які готувались впродовж року самими дітьми, погоджувались методистами Конгресу національних громад, коли все було чітко сплановано, мало логічну послідовність і гармонійне наповнення |
|
|
І ЗНОВУ: «ДОБРИЙ ДЕНЬ! ШОЛОМ АЛЕЙХЕМ! НОРОК! САЛЯМ! БУНЕ ДЕМЕНЯЦА!...» (№ 68/01/2008)
Нарешті довгоочікувана зустріч – зимовий семінар! А точніше, два! Перший присвячено клубам толерантності, які працюють у Києві, Сімферополі, Львові, Маріуполі й Кишиневі. Учасниками другого стали вихователі та їхні помічники з міжнаціонального дитячого табору «Джерела толерантності» |
|
|
КОРАБЛИК У ДРУЖНЬОМУ МОРІ (№ 68/01/2008)
... У Львівського клубу, що вирізняється концептуальністю і цілеспрямованістю, активним залученням різнонаціональної молоді і принциповою україноцентричністю, з'явився друкований орган – «Вісник толерантності» – маленький кораблик, як назвали його засновники і видавці – Львівський клуб толерантності |
|
|
ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЧЕРЕЗ РОЗУМІННЯ І ДОВІРУ (10/65/2007)
Дитячий міжнаціональний табір «Джерела толерантності» працює з 2002 р., проте методика й елементи програми табору постійно розвиваються, набуваючи актуальних форм.
Основною концепції табору є формування толерантності через занурення в національні культури. У національний день усі учасники табору намагаються втілитися в представника цього народу і поглянути на світ очима людини іншої традиції й релігії. Але просте споглядання національної культури, навіть вивчення пісень і танців, історії й традицій не є достатнім для формування міжнаціональної толерантності та руйнування стереотипів |
|
|
ТОЛЕРАНТНІСТЬ – ОСНОВА МАЙБУТНЬОГО (№ 11/43/2006)
(З РОБІТ, НАДІСЛАНИХ НА КОНКУРС КЛУБУ «ДЖЕРЕЛА ТОЛЕРАНТНОСТІ») |
|
|
ПОСЛАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО СЕКРЕТАРЯ ООН З НАГОДИ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ
ТОЛЕРАНТНОСТІ (№ 11/43/2006)
Право на свободу релігії і свободу від дискримінації на цьому ґрунті вже давно втілено у нормах міжнародного права і внесено до внутрішнього законодавства багатьох держав. Однак норми права є лише висхідним пунктом. Будь-яка стратеґія з формування розуміння значною мірою мусить ґрунтуватися на поширенні знань про різні релігії, традиції й культури, з тим, щоб люди могли розуміти, чим насправді загрожують міфи і спотворення |
|
|
І ЗНОВУ РАЗОМ (12/43/2005)
Наталія БАКУЛІНА
З 2 по 4 грудня у Києві відбувся семінар проекту «Джерела толерантності», на якому зібралася багатонаціональна родина вихователів міжнаціонального табору
|
|
|
ЛЬВІВ ПІДТРИМУЄ ТРАДИЦІЇ «ДЖЕРЕЛ ТОЛЕРАНТНОСТІ» (№ 10/41/2005) |
|
|
ЛАГЕРЬ «ИСТОКИ ТОЛЕРАНТНОСТИ»
СНОВА ОТКРЫВАЕТ ДВЕРИ (№ 10/41/2005)
Евгения САГАНЧИ |
|
|
Летнее приключение на всю жизнь (№ 10/41/2005)
Анна ТЕРЗИВЕЦ
------------------------------------------------------------- Подяки |
|
|
ТОЛЕРАНТНІСТЬ КРОКУЄ ГАЛИЧИНОЮ (№ 9/40/2005)
Сергій Хараху
Більшість із нас, починаючи від часів Адама, не хочуть зрозуміти, що таке любов і злагода між людьми, свідомо чи несвідомо заперечуючи нормальне співіснування народів, націй або релігійних груп... |
|
|
УКРАЇНСЬКА ГРОМАДА ПРО ТАБІР «ДЖЕРЕЛА ТОЛЕРАНТНОСТІ» (№ 9/40/2005)
Саме в цьому місці я зрозуміла – усі люди, незалежно від національності, рівні між собою, але у кожного з нас є величезний скарб – культура рідного народу. |
|